Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Lycka!

Publicerad 2014-11-13 13:56:07 i Allmänt,


Bebisen har verkligen växt till sig!! 3,5 cm lång och låg och sprattlade som bara den med både armar o ben! <3
Nu är den lika stor som v 10+3, men blir inte flyttad mer, så är fortfarande i v 9+4. Men man märker ju verkligen att mirakel kan ske, fast vi inte såg nånting i v 6+6!
Nu ska jag snart till vårdcentralen med misstänkt bihåleinflammation.. Är lite orolig för o behöva kortisonspray.. Nån som har erfarenhet??

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-11-13 14:37:58

Grattis fina du!! Som jag väntat på denna uppdatering! Tjoho

Svar: Tack!! ❤️ känns helt underbart! Nu kanske man vågar hoppas o kan njuta lite! 😊
T

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-11-13 17:25:58

Åh det är ju helt fantastiskt! Och som jag fattat det när man sett bebisen växt och hjärtat pickar så är risken för missfall minimal(som efter v 12) Ang kortison så TROR jag inte det ska vara nån större fara, det tar man ju tex vid IVF? Min läkare ville att jag skulle ta det för att förhindra avstötning. I det långa loppet kan kortison ge tillväxthämmat barn, men då snackar vi medicinering hela graviditeten :) tråkigt att vara sjuk bara. Kram!

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-11-26 20:38:16

UL i morgon igen :)?

Svar: Nej, imorgon ska jag på inskrivning, den 4 dec ska vi på kub. :))
T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela