Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Förlåt!!

Publicerad 2014-10-20 08:42:02 i Allmänt,

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag slutade blöda ganska fort, och sen har jag inte blött något mer. De få symtom jag hade försvann, men har nu kommit tillbaka i form av ömma "tyngre" bröst, trötthet och yrsel.
Annars mår jag oförskämt bra, och om allt går bra med bebisen så får jag nog tacka min lyckliga stjärna att jag verkar vara en som mår bra under graviditeten. Är i v 6+3 och har inget illamående alls. 
På torsdag är det dags för vul, och det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det.. Är så rädd att de inte hittar något hjärta, eller något annat fel.. Men försöker tänka positivt. 
Jag blev ju faktiskt gravid! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Azielle

Publicerad 2014-10-21 05:15:56

Vad härligt med en positiv uppdatering, jag blev lite orolig av tystnaden efter förra inlägget.
Håller tummarna att allt går bra på torsdag!

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-10-22 22:02:55

Lycka till i morgon!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela