Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Dag 5.

Publicerad 2014-09-14 19:29:28 i Allmänt,

Idag är femte sprutdagen, och ikväll ska jag lägga till orgalutranen. Nervöst. Jag har laddat upp med isbitar i frysen, så kanske det går lite lättare. :)
Och imorgon är det dags för ultraljud, även det nervöst. Sist sprutade jag bara 8 dagar från första puregonen till ovitrellen, hann bara ta 3 st orgalutran. Så blir "spännande" o se hur det blir denna gång. Minns inte vilken dos puregon jag hade sist, men nu har jag 175.
En annan sak som är nytt för mig är att ovitrellen är en penna, det var det väl inte 2012? 

Jag vet inte riktigt hur jag ska känna för de kommande veckorna.. Vill ju så otroligt mycket att vi ska lyckas.. Men jag vågar knappt hoppas på samma tur en gång till. 
❤️

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2014-09-14 20:08:01

Nej du, den var ingen penna utan en hemsk spruta 😵

Så spännande!! Håller alla tummar för en sommarbebis ❤️❤️ lycka till imorgon! Kram!

Svar: Ja, usch ja!! Hoppas nålen är samma som på puregonen! :)
Tack för tummarna, dom behövs! Hur är det med dig o magen? :) kram!! ❤️
T

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-14 21:26:11

Lycka till imorgon!! Så spännande! ✊

Svar: Tack! 😊❤️
T

Postat av: L

Publicerad 2014-09-15 20:48:18

Det är den säkert!!

Och ÄP redan på fredag, gud så spännande! ❤️

Här är det samma samma.. Kräks mest bara jämt. Tur man har en liten som kan påminna en om vad man får för besväret ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela