Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Från en dag till en annan..

Publicerad 2014-09-09 19:58:03 i Allmänt,

I morgon börjar jag spruta!!
Jag kan knappt tro på det. Jag har inte riktigt förstått att det är dags, att vi är där NU, det hade jag verkligen inte räknat med!
Allt gick så himlans snabbt nu, igår fick vi veta att de fått klartecken från carlanderska, så P fick hämta mig på jobbet så vi kunde åka och få lite sprutrepetition, och åka och hämta ut sprutorna. Idag kom mensen och imorgon är det dags!!
Tanken på att jag kan vara gravid om en månad är kittlande, pirrig, nervös, lycklig.. Samtidigt finns rädslan om det inte kommer gå vägen. ❤️

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-09 20:27:05

Åååååhh JA!! ❤

Svar: :)) ❤️❤️❤️
T

Postat av: L

Publicerad 2014-09-09 21:47:57

Nuuu kör vi! Heja heja fina du!!

Svar: ❤️😊
T

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-09-11 13:47:28

Vad glad jag blir för er skull!!!!

Svar: ❤️😊
T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela