Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Hinner knappt med!

Publicerad 2014-09-15 19:55:23 i Allmänt,

Det går undan den här gången också!
Jag hade tio äggblåsor på högersidan, varav några var mogna redan nu. Fem på vänstersidan, varav två var ganska små. Slemhinnan var 10 mm, skitsnyggt tyckte han. ;)

Äggplock blir redan på fredag!! Så det betyder att jag bara sprutar i 8 dagar även denna gång. 
Jag börjar bli nervös för vad som komma ska.. Känns overkligt att jag kanske blir ruvare nästa vecka.. Jag hoppas så att allt kommer gå bra! 
Men visst finns det negativa tankar som lurar, jag vågar inte hoppas för mycket. 
❤️

Kommentarer

Postat av: största storasyster

Publicerad 2014-09-16 11:27:50

Heja heja fina ni!

Svar: ❤️😊
T

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-16 20:58:48

Hej och hå här svänger det! Härligt när det går undan 😊 ska bli spännande att se hur många ni får ut!

Svar: Ja, det är skönt! Längtar tills allt är över, och förhoppningsvis har ett stort fint plus på stickan! :)
T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela