Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Nästa väntan.

Publicerad 2014-09-19 19:17:18 i Allmänt,

Äggplocket är över, och nu får vi vänta tills imorgon på att få veta resultatet.. Tanken på att vår förhoppningsvis, blivande bebis ligger där i göteborg är kittlande.. Tänk om!!
Allt gick bra, jag har ganska hög smärttröskel, och klarade mig på första dosen morfin, vilket känns skönt. Annars är jag rädd att jag mått sämre efteråt, nu mådde jag helt ok, kunde gå själv in i båset, äta och åka hem.
Tio ägg fick vi ut denna gång, hälften blev icsi och hälften har fått försöka själva. :) känns nervöst och pirrigt. :)
Jag skulle ha jobbat i helgen, men de tyckte verkligen inte att jag skulle göra det, utan bara vila. Så så får det bli. Jag är väldigt öm nu, har svårt att sitta "vanligt" och känner mig svullen. 
Så ska bli skönt att bara vara hemma. 
Håll nu tummarna för oss!! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela