Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Rd 2.

Publicerad 2014-09-23 10:38:27 i Allmänt,

Det känns lite annorlunda den här gången. Sist var man så uppe i allt, och alla tankar gick enbart till ivf, oro och bebis.
Nu känner jag mig betydligt lugnare, o stundtals glömmer jag bort att det ligger ett litet litet embryo i min mage. 
När man har en liten K så finns det inte alltid tid till att fundera och tänka, vilket faktiskt känns ganska skönt. 
Nu är hon på förskolan, hon ska gå idag och imorgon, även att jag är hemma. Hade gärna haft henne hemma, men isf hade det gått så lång tid ifrån dagis, så vi kom överrens om att det blir bäst såhär. Dessutom blev hon överlycklig när jag sa att vi skulle till dagis. :)

Jag har inte riktigt kunnat smälta allt än.. Det gick så fort alltihop, från första sprutan till ET, tog det bara 1,5 vecka. Känns som att jag drömt alltihop. 
Nu vill jag bara att tiden ska gå, så vi får veta om pyret valt att stanna hos oss, eller om vi får ta nya tag. 
❤️

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2014-09-27 21:22:55

❤️❤️

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-27 21:46:05

Uppdatera ofta nu! Hur mår du? Vad känns? Vad tänker du? Håller tummarna så de är blåa ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela