Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Rd 7

Publicerad 2014-09-28 14:35:41 i Allmänt,

Idag är det en vecka sedan ET.. Det är långsamma dagar nu, även om det går perioder där jag "glömmer" att jag ruvar på det lilla pyret.
Jag vågar inte hoppas, jag tänker att jag  inte är gravid fram tills jag får ett plus.
Annars känner jag inte speciellt mycket, det moler lite i magen ibland, igår började brösten ömma lite grann, absolut inte mycket. Det känns ungefär som när jag ska ha mens. 
Annars känner jag ingenting.
Den här gången tar jag lutinus, förra gången hade jag crinone. 
Sist började jag blöda på RD 7..
Jag försöker att inte tänka så mycket på det, just ruvartiden tycker jag är jobbig, att inte veta. 


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-28 22:31:01

Oviss tid. Man slits mellan hopp och förtvivlan. Håller tummarna ❤

Svar: Ja.. Tack för tummarna! ❤️
T

Postat av: Azielle

Publicerad 2014-09-29 10:22:49

Håller tummarna för er!

Svar: Tack! ❤️
T

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-09-29 12:49:44

Hatar att vänta...ibland vill man spola fram tiden!

Svar: Jaa, verkligen!!
T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela