Honmedmiraklet

Om vår längtan och resa till att få ett syskon till världens finaste lilla K.

Väntan tar kål på en!

Publicerad 2014-09-29 20:57:21 i Allmänt,

Idag har dom ömma brösten försvunnit.. Symtomen jag har nu är: nada, ingenting. 
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är rädd för att testa. Jag vill I N T E ha ett minus.. Men vad jag hatar denna väntan.. Gravid, inte gravid. 
Just nu känns det som det senare, men jag vet ju också att jag kände ungefär samma med K. 

En vän till mig har en bekant som efter en massa försök fick en son för ett par år sedan. Sen dess har dom försökt få ett syskon. Sammanlagt har de lagt nästan 200000:- på ivf och fet, och så lyckades dom med sitt sista embryo i frysen. 
I helgen fick dom ett sent missfall i v 20. 
Jag kan inte låta bli att tycka att livet kan vara så fruktansvärt orättvist.
❤️

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-29 21:04:13

Nej nej nej, vad hände? Hur, varför?

Svar: Jag vet inte vad som hände, :( hon fick ett sms i helgen att de fått ett sent missfall o skulle till sjukhuset idag. Min kompis träffade henne för ett par veckor sedan och då levde bebisen. Det är så hemskt och sorgligt och jag har svårt att sluta tänka på det. :(
T

Postat av: emma

Publicerad 2014-09-29 21:46:35

Usch usch, sånt som inte får hända ju :(

Svar: Ja.. Det är ju lika hemskt för vem det än händer.. Men någon som kämpat och kämpat och verkligen haft sista chansen att få ett till barn, lyckas och så händer detta. Det är fruktansvärt. :(
T

Postat av: L

Publicerad 2014-09-30 19:59:48

SÅ orättvist! Vidrigt! Usch!

Men du. Jag håller alla tummar... Och när jag blev gravid på tredje gången så kände jag ingenting alls. Dom två återföringarna jag inte plussade hade jag typ varje symptom...

HOPPAS HOPPAS HOPPAS ❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

T

Mamma till vår finaste lilla K som blev till genom ivf våren 2012. Nu längtar vi efter syskon, och har bestämt oss för att prova själva några månader. Händer inget blir det ivf hösten 2014. ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela